W ostatnich dniach Urząd Dzielnicy Targówek w stolicy Polski, Warszawie, zainicjował wykorzystanie miniopłatomatów w celu skrócenia czasu obsługi swoich obywateli. Jest to wynik kolejnego udogodnienia, które zostało wprowadzone w Biurze Miasta Warszawy, a szczególnie bezgotówkowych form płatności za pomocą platformy E-COM STP.

Dzielnica Targówek jest jednym z pionierów wdrażania miniopłatomatów, które już teraz cieszą się dużym powodzeniem wśród mieszkanek i mieszkańców.

Miniopłatomat to innowacyjne narzędzie, które ułatwia załatwianie spraw urzędowych. Przy jego pomocy mieszkańcy Targówka mogą dokonać różnorodnych płatności bezpośrednio na stanowiskach obsługi (od numeru 10 do 21) w urzędzie, eliminując konieczność korzystania z usług kasy.

Miniopłatomat umożliwia korzystanie aż z trzech wersji językowych: polskiej, angielskiej i ukraińskiej. Płacący ma możliwość wyboru języka, rodzaju opłaty oraz podania danych umożliwiających jego identyfikację. Po zrealizowaniu płatności, potwierdzenie operacji jest wysyłane na podany przez użytkownika adres email.